Objednávka a príjem
Kedy dostanem svoju objednávku?
Textilné auto koberce majú dobu dodania 2-3 pracovné dni. Všetky gumové produkty majú dobu dodania 2-3 týždne.
Prečo nie je zásielka doručená do 24 hodín?
Rýchla dodacia lehota je veľmi dôležitá. Produkty však vyhotovujeme na základe objednávky priamo pre vás. Keďže existuje mnoho rôznych typov áut, pre ktoré rohože dodávame v rôznych farebných prevedeniach a kvalitách materiálu, nie je možné mať skladové zásoby. Aj cez to sa snažíme balíček doručiť čo najrýchlejšie.
Aké možnosti prepravy si možeme vybrať?
Všetky balíky odosielame pomocou kuriérskej služby dpd.
Nedostali ste potvrdenie?
Je dobré skontrolovať schránku spam prípadne hromadné. Vo väčšine prípadov bola objednávka prijatá a my ju už spracovávame.
Možno upravit objednávku?
Áno, táto možnosť tu je. Avšak iba v deň vystavenia objednávky, každý večer odovzdávame informácie do výroby, tu už úpravy nie sú možné.
Čo mám robiť, ak som si položky objednal viac krát?
Čo najrýchlejšie nás kontaktujte. Ak nám nie je niečo jasné, kontaktujeme zákazníkov samy a uisťujeme sa, či to tak naozaj malo byť. Môžete, nám tiež napísať na e-mail: info@autokoberce-online.sk
Ako budem informovaný o času a dátum doručenia?
Akonáhle dpd dostane balíček, zašlú vám informáciu na váš e-mail. V deň doručenia dostanete ráno e-mail a sms s okamihom, kedy máte kuriéra očakávať.
Musím byť v čase doručenie doma?
Toto nie je nutné, od spoločnosti dpd obdržíte váš osobný kód, kde si možno zmeniť adresu a dátum doručenia. Nájdete tu tiež kontakt na kuriéra.
Čo robiť v prípade, keď nie som s doručením spokojný?
ne nám popíšte daný problém. Chyba objednávky, poškodený tovar, strata rohože, upevnenie, atď. Potom spoločne nájdeme riešenie celej situácie. Pokiaľ vami vybrané rohože nesedí, vrátime vám peniaze alebo vymeníme za iný.
Ako si na vašom webe uskutoční ?
Najprv vyberiete značku, typ auta a rok výroby. Potom vyberiete požadovaný typ koberca a postupnými krokmi sa dostanete až na zaplatenie alebo uzatvorenie a odoslanie objednávky.